Gå til innhold

DMMM:Elementals henger seg..

fendom

Anbefalte innlegg

Hei.

Kjøpte Dark Messiah Elementals til Xboxen i går. Opplevde at spillet hang seg under loadingen engang, men hjalp å restarte. I dag kom jeg til kapittel 5, etter å ha åpnet mekanismen til heisen, jeg skal da løpe tilbake for å ta heisen opp i templet, men i det jeg går ned trappen for å loade nytt område, så står den bare å loader evig lenge. Den har ikke hengt seg som første gangen siden loading ikonet spinner og teksten ruller om igjen og om igjen... Har loadet spillet flere ganger, men den henger seg på samme loadingen for N'te gang. Jeg har latt den stå å loade i over 20 min uten noe skjer:(

Noen som har opplevd det samme? Hva skal jeg gjøre? Kan jeg gå tilbake til butikken å kreve ny? Noen som har erfaringer med andre spill som har hengt seg slik?

Håper noen som har tips til hva jeg kan gjøre:S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har forresten en ny Xbox Elite, kjøpt like før jul, aldri hatt noe problem med den tidligere bortsett fra nå. Vil anta at det er noe galt med CD-en som gjør at den ikke klarer å lese/loade akkurat den biten?

Ingen som har vært borti spill tidligere som har hengt seg på den måten?

Lenke til kommentar

kjøpte spillet igår men har ikke prøvd det ennå.Du kan prøve å holde A knappen inne når du starter opp xboxen neste gang.Mente b knappen.Har rundet det etpar ganger hvor det har hengt opp og har vært nødt til å restarte maskinen.Dette skjedde under loading av save filer og engang under selve savingen.

Endret av Dvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...