mamobr Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg har tenkt å kjøpe ny data som ikke bråker noe helt for jævli. Jeg har funnet meg en på komplett og kan velge mellom en en rekke skjermkort, de fleste en variant av Geforce 9800. Her er en link for å se hva jeg kan velge mellom: http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10309 Jeg har hørt og leste at enkelte av disse kortene bråker noe helt vanvittig. Dessuten vet jeg at det finnes et vifteløst et, men det blir kanskje alt for varmt? Noen som har noen tips om hvilket jeg bør velge? Det må ikke nødvendigvis være det aller beste, for jeg er ikke så ekstremt hard på spilling. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 8800GTS 512MB er veldig stille. Har et selv, og har enda ikke opplevd at viften spinner opp noe nevneverdig. Veldig fornøyd med det, og jeg er svært sensitiv for støy da resten av min pc er helt stille og den står påslått i stuen min døgnet rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå