akristina92 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Har tenkt å kjøpe meg et bra gamepad, men jeg er ikke sikker på hva som er bra eller dårlig, så da spør jeg her: Hvilket gamepad bør jeg kjøpe meg? Lenke til kommentar
BudweiserMan Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Har tenkt å kjøpe meg et bra gamepad, men jeg er ikke sikker på hva som er bra eller dårlig, så da spør jeg her: Hvilket gamepad bør jeg kjøpe meg? Sjekk Logitech sin side. Jeg har Rumblepad™ 2 Vibration Feedback Gamepad og er veldig fornøyd med den. Koster ikke så mye heller. Har denne også Cordless Rumblepad 2 som er trådløs, men koster litt mer. Stort sett fornøyd med begge gamepad's Endret 16. februar 2008 av BudweiserMan Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Ok, skal se på de! Mange takk! Vil forresten også nevne at jeg ikke er interessert i Xbox 360-kontrollen. Har prøvd den før, og jeg syns den virka litt "uresponsiv". Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Vil forresten også nevne at jeg ikke er interessert i Xbox 360-kontrollen. Har prøvd den før, og jeg syns den virka litt "uresponsiv". Hei Hva er gaernt med xbox kontrollen? Jeg vurderer enten denne eller Rumblepadden fra Logitech. Mener aa ha lest at Xbox controllen er bra for de med over gjennomsnittet store hender... noen som kan bekrefte/avkrefte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå