YNWA96 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Prøver å få opp saldo på mitt One Call kontantkort men svaret jeg får er "ukjent abonnement".Inne på hjemmesidene på "min side" finner jeg heller ikke saldoen.Og ja,der står det at det er et kontantabonnement.Noen som vet hva jeg kan gjøre da? Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Prøver å få opp saldo på mitt One Call kontantkort men svaret jeg får er "ukjent abonnement".Inne på hjemmesidene på "min side" finner jeg heller ikke saldoen.Og ja,der står det at det er et kontantabonnement.Noen som vet hva jeg kan gjøre da? *150# + send/ring. Slik det har vært i årevis hos forskjellige operatører. Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Prøver å få opp saldo på mitt One Call kontantkort men svaret jeg får er "ukjent abonnement".Inne på hjemmesidene på "min side" finner jeg heller ikke saldoen.Og ja,der står det at det er et kontantabonnement.Noen som vet hva jeg kan gjøre da? *150# + send/ring. Slik det har vært i årevis hos forskjellige operatører. Det er nettopp det jeg gjør.Da får jeg opp ukjent abonnement.Men jeg har et one call kontant.Det står også når jeg er inne på min side å sjekker(at jeg har kontant).Rart at ikke saldoen er å finne der heller.Nå har jeg nettopp fått det da,har ikke fylt på.Men jeg kan ringe og sende mld så da må det jo være penger med fra start. Endret 16. februar 2008 av Nseries Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Prøver å få opp saldo på mitt One Call kontantkort men svaret jeg får er "ukjent abonnement".Inne på hjemmesidene på "min side" finner jeg heller ikke saldoen.Og ja,der står det at det er et kontantabonnement.Noen som vet hva jeg kan gjøre da? *150# + send/ring. Slik det har vært i årevis hos forskjellige operatører. Det er nettopp det jeg gjør.Da får jeg opp ukjent abonnement.Men jeg har et one call kontant.Det står også når jeg er inne på min side å sjekker(at jeg har kontant).Rart at ikke saldoen er å finne der heller.Nå har jeg nettopp fått det da,har ikke fylt på.Men jeg kan ringe og sende mld så da må det jo være penger med fra start. Høres veldig ut som om du har Faktura, og ikke Kontant. Ferskt nr kommer garantert ikke med noe "på konto". Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Prøver å få opp saldo på mitt One Call kontantkort men svaret jeg får er "ukjent abonnement".Inne på hjemmesidene på "min side" finner jeg heller ikke saldoen.Og ja,der står det at det er et kontantabonnement.Noen som vet hva jeg kan gjøre da? *150# + send/ring. Slik det har vært i årevis hos forskjellige operatører. Det er nettopp det jeg gjør.Da får jeg opp ukjent abonnement.Men jeg har et one call kontant.Det står også når jeg er inne på min side å sjekker(at jeg har kontant).Rart at ikke saldoen er å finne der heller.Nå har jeg nettopp fått det da,har ikke fylt på.Men jeg kan ringe og sende mld så da må det jo være penger med fra start. Høres veldig ut som om du har Faktura, og ikke Kontant. Ferskt nr kommer garantert ikke med noe "på konto". Som jeg sa.På min side står det "kontant".Altså abonnementet er kontant.Var også det jeg bestilte. Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kontakt kundeservice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå