Spillarkivet Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Har fulladet PSPen nå og får fortsatt følgende feilmelding når jeg forsøker å oppdatere: The Update cannot be starter. The battery level is low. Charge the battery and then try again. Noen som har vært borti det samme? Updaten ligger inne på et spill (Patapon). Endret 16. februar 2008 av Spillarkivet.no Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hmm, har ikke hatt noen problemer med å oppdatere PSP selv. Hva om du har laderen i? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Veit ikke om det har noe med saken og gjøre, men har du custom firmware? Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Har helt original PSP. Aldri klusset med den, kun kjørt originalt firmware hele veien. Første gangen jeg opplever dette problemet. Har forsøkt med ladekabelen i, men til ingen nytte Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Når jeg er inne på Battery Information får jeg opp følgende: Charge Level - Hours Left - Power Source Battery Battery Status: In Use Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Har du kjørt full restart? Altså at du holder nede knappen til den slås helt av. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Har du kjørt full restart? Altså at du holder nede knappen til den slås helt av. Prøvde det og tok ut batteriet og rista litt på det. Nå startet oppdateringen Jippi! Nå skal det spilles Patapon Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Det var nok batteriristingen som gjorde det. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Flott at du greide det da Men det finnes enda nyere firmware tror jeg, om du ikke visste det. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Flott at du greide det da Men det finnes enda nyere firmware tror jeg, om du ikke visste det. Hva er nyeste firmware da? Patapon var forresten et merkelig, men artig, spill Nå har jeg fått den Patapon-sangen på hjernen også! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 tror det e 3.90 som e seneste. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Er nok det ja. Var i den vi fikk Skype og Go messenger tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 http://no.playstation.com/help-support/psp...tail/item92960/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå