alec09 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Bestilte meg Metal gear solid ( <3 ) ebay for statene nå nettopp. Har skaffet meg alle MGS spillene for å kose meg til MGS4 kommer. Anyway, så skulle jeg sette meg ned med spillet nå og begynne på herligheten nok en gang. Men det som kommer opp er "can not be started due to region restrictions". Må jeg laste ned noe for å kunne spille eller fjerne noen sperringer? Jeg spurte tidligere på forumet om det var noe problem å spille NTSC PS1 spill på PS3 60GBen og da ble det sagt at det ikke var noe problem. Er det bullcrap eller må jeg gjøre noe for å få kunne spille? MvH c24papa Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Du kan ikke spille NTSC-spill på en europeisk PS3. Da må du ha PS3 fra USA. Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 PS3 er bare sonefri på PS3-spill. Lenke til kommentar
alec09 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Okey den er grei. Var jo jævla synd nå som jeg har kjøpt både MGS 1 og VR missions. Men men, hvis noen er interessert så bare si i fra. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Okey den er grei. Var jo jævla synd nå som jeg har kjøpt både MGS 1 og VR missions. Men men, hvis noen er interessert så bare si i fra. Har du en PSP kan du jo spelle det av der.. Se siggen min for info (FFVII) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå