Glutar Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Satt nettopp inn mitt nye skjermkort: HIS Radeon HD 2600 XT. Installerte driverne, og når jeg starter wow ser det sån ut: WC3: Hva er galt? wow2.bmp Endret 16. februar 2008 av Glutar Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Fant ut at ATI control center ikke blir innstalert. Når jeg høyere klikker på skjermen så kommer det opp en ATI CATALYST® Control Center men det skjer ikke noe år jeg trykker på den. Og når jeg går på avansert på instillinger er det ikke noe control center der. hjeeeelp! Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Har du avinstallert de gamle driverne til kortet du hadde tidligere? Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Har du avinstallert de gamle driverne til kortet du hadde tidligere? Jeg har reinstallert Windows, avinstallert og installert driverene mange ganger. Jeg finner ingen oppdateringer på siden dems, bare for PCI-express versjonen. Vis noen vet om noen oppdaterte drivere så er det bare å fortelle hvor jeg kan finne det Lenke til kommentar
qwert Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Nyeste AGP-driver fra AMD/ATI. Last så ned Catalyst Control Center separat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå