Gå til innhold

Nye Kaizers-albumet på Myspace

Fenixen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt på det mye de siste to dagene, og kan bare si at jeg er kjempefornøyd! Var litt bekymret etter å ha hørt/sett musikkvideoen til "Enden av November", men resten av låtene imponerer som vanlig. De har forandret sounden en god del, likevel er det fortsatt typisk Kaizers.

Hittil er "Bastard sønn" og "Apokalyps meg" favorittene. "Toxic blod" kjenner jeg trenger litt tilvenning, men jeg liker den bedre og bedre for hver gang jeg hører den. Det gjelder forøvrig resten av albumet og.

Lenke til kommentar

"Den andre er meg" er herlig. Går å nynner på den hele tiden. Er jo første gang gutta tar duett inn i repertoaret! Og det med kona til Terje :D

Resten av albumet er også bra, og det overgår det jeg hadde forventet. Spesielt etter den skuffende opptredenen på Senkveld i helga.

Lenke til kommentar

Virker som en meget bra plate etter et par gjennomlyttinger hvert fall. Moment, Apokalyps Meg, Bastard sønn (hva er egentlig greia med den orddelingsfeilen?), 9mm og Enden av November er mine favoritter så langt, men det er også mange andre meget bra sanger. Må høre gjennom enda mer for å la det vokse litt på meg, men Maskineri får en klar HEWITT APPROVES©. ;)

Lenke til kommentar

Liker albumet godt jeg, men så er jeg blodfan også da. Skuffet overhodet ikke (som jeg til tider var litt redd for, særlig etter å ha hørt Enden av november).

Høydepunktene på plata for min del er "Med en gong eg når bånn", "Den andre er meg", "Maskineri" og "Bastard sønn".

Solid album, og jeg respekterer "stilskiftet" de har gått igjennom.

Lenke til kommentar

Liker absolutt det jeg hører. Hører gjennom CDen for andre gang nå, og kommer til å høre den maaange ganger. Har ikke funnet noen favoritter, ei heller noen jeg ikke liker.

Skal nevnes at "Enden Av November" skremte meg litt første gang jeg hørte den på radio. Var ikke helt Kaizers Orchestra, i alle fall ikke de lydene jeg var vant med. Men det fungerer!

Lenke til kommentar
Liker absolutt det jeg hører. Hører gjennom CDen for andre gang nå, og kommer til å høre den maaange ganger. Har ikke funnet noen favoritter, ei heller noen jeg ikke liker.

Skal nevnes at "Enden Av November" skremte meg litt første gang jeg hørte den på radio. Var ikke helt Kaizers Orchestra, i alle fall ikke de lydene jeg var vant med. Men det fungerer!

mhm..nice plate...absolutt...men jeg må ærlig innrøme at det ikke er den beste kaizers skiva...

Lenke til kommentar

Kaizers kan ALDRI overgå Ompa til du dør spør du meg, uansett hvor hardt de prøver. Det er i min mening det beste norske albumet noensinne. :) Men Maskineri er virkelig en knallplate, har hørt en del på den siste dagene. Digger det, men det tok meg litt tid å venne meg helt til det siden det er ganske stort skritt fra tidligere Kaizers.

Lenke til kommentar
Kaizers kan ALDRI overgå Ompa til du dør spør du meg, uansett hvor hardt de prøver. Det er i min mening det beste norske albumet noensinne. :) Men Maskineri er virkelig en knallplate, har hørt en del på den siste dagene. Digger det, men det tok meg litt tid å venne meg helt til det siden det er ganske stort skritt fra tidligere Kaizers.

enig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...