Tonberryff Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hei, jeg har kjøpt meg en "Acer Aspire 5920G" som jeg har formatert og installert XP og ikke VISTA som var fra før. Etter mye om og men fant jeg drivere til alt, tror jeg. Men får ikke igang det trådløse nettverkskortet/aktiviteten. Jeg skal ha installert kortet, men siden jeg ikke får oen mulighet til å søke etter nettverk tviler jeg natrulig nok litt på det. kortet er av typen: Intel® Pro/Wireless 3945ABG WLAN 802.11a/b/g (hentet fra mpx.com) WLAN 802.11 b/g (hentet fra Elprice) De skriver forskjellig fra sted til sted, men samme PC. Jeg legger til at jeg bruker XP. Kan det være noen instillinger jeg må foreta meg, generelt i windows eller med Acer sine sære programmer? Setter stor pris på tilbakemelding/hjelp/forslag. Mh: Tonberry Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Er ikke noe software du må ha for å kunne slå det trådløse av og på? Om Drivern til det trådløsekortet er skikkelig installert, så ser du det i enhetsbehandling. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Er ikke noe software du må ha for å kunne slå det trådløse av og på? Om Drivern til det trådløsekortet er skikkelig installert, så ser du det i enhetsbehandling. Lenke til kommentar
midttveit Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Huff... Jeg kjenner meg igjen der, har prøvd å innstallere XP på ett par av de nye Acer modellene men har gitt opp. Grunnen er her: http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5920.html Acer har ingen spesifikke drivere til den PC-en for XP, MEN hvis du får det til kan du kanskje legge oppskriften ut her.. Lykke til Lenke til kommentar
Tonberryff Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Skal sende en mail til Acer for å få et endelig svar på om det er mulig. Skal si i fra dersom de kommer med noe konstruktivt. Når det gjelder Acer programmene så er de installert, men kun et fåtall av de er kompatible med XP, hvertfal de som er på siden dems. Takk for svar Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 De acer programma er jo helt unødvendig da Hadde XP på 7520'n som jeg hadde, innstalerte ikke noen av de programma. Core2duo Lenke til kommentar
Tonberryff Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Snakk om sola. Kom inn på en side: http://www.acerpanam.com/synapse/forms/Ace...FTOKEN=65681702 Her fant jeg 2 drivere jeg testet ut. Bla. den XP Intel Wlan linken, og en XP fix lenger oppe. Da disse var installert, kom trådløse nettet på. Holder nok med Wlan drivern. Håper dette hjelper andre som har problemer med XP drivere til denne Acern modellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå