BaronSlask Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hei alle sammen. Jeg holder på med å ta lappen for tida. For 2 uker siden begynte jeg med kjøretimer hos en trafikkskole. Har kjørt 6 timer nå og rundt 30 timer privat før jeg begynte å ta kjøretimer. Her trenger jeg litt råd. Jeg spurte kjørelærern min i går hvor mange timer han vil tro jeg trenger før jeg kan ta oppkjøring. Han svarte ca 40 (!). Dette kom som et slag i trynet for meg, da jeg rett og slett ikke er interessert i å betale 20 000,- bare i kjøretimer (betaler 1000 kr for 2 x 45 min.). Er dette vanlig? Har kjørt ganske mye fra før, deriblant mye i Majorstua-krysset og diverse "lange" strekninger(Oslo-Hønefoss). Har hørt at kjøreskoler i Oslo ofte er "strengere" enn andre steder, hva er deres erfaringer med det? Alle hjelp er velkommen. På forhånd takk. Ops, ble en dobbeltpost. Har rapport inn denne. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Stenges grunnet dobbelpost, og ett innlegg er flyttet over til den andre tråden. Vennligst fortsett her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg