OdinTheGod Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) "If you are running Windows Vista, please make sure to run the trainer in administrator mode. Right click the trainer - Properties Compatability and choose to run it as administrator.." Når jeg klikker på egenskaper og inn på kompabilitet.. Er "rettighetsnivå: Kjør dette programmet som administrator" grået ut.. Jeg får altså ikke haket ut ruta for å kjøre programmet som admin. Dette gjelder flere ting.. Som blandt annet TomTom HOME som jeg ikke får til å bruke i VISTA. Har fått tips om å kjøre programmet som admin. Men ruten er altså grået ut der og... Jeg er den eneste som har brukerkonto på maskinen. Er det noe jeg må gjøre for å kunne bruke muligheten "Kjør dette programmet som administrator"? Endret 16. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Ingen som har ett mulig svar? :-) Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Jøss.. Ingen som kan ha ett svar??? Steike Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Merkelig. Har aldri opplevd at boksen er grået ut, og jeg har bare 1 konto og jeg har satt meg som admin. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hvis du sjekker innpå Brukerkontoer, er du satt som administrator eller standardbruker? Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Hvis du sjekker innpå Brukerkontoer, er du satt som administrator eller standardbruker? Jepp.. Er admin ja.. :-) Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Nå er jeg ikke akkurat så utrolig kjent med Vista og hukommelse er ille men høyreklikk > kjør som Administrator? Eller fungerer det bare med standarbrukere? Hmm, etter å ha tenkt litt mer, spyware/virus? Endret 20. februar 2008 av Lednar Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Lednar les førstepost på nytt ... OdinTheGod har du deaktivert UAC (brukerkontroll) ?om du har gjort det så vil alle programmene du kjører ha administrator rettigheter og "rettighetsnivå: Kjør dette programmet som administrator" vil da ikke ha noen funksjon så den er da grået ut. Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Lednar les førstepost på nytt ... OdinTheGod har du deaktivert UAC (brukerkontroll) ?om du har gjort det så vil alle programmene du kjører ha administrator rettigheter og "rettighetsnivå: Kjør dette programmet som administrator" vil da ikke ha noen funksjon så den er da grået ut. Ah.. Da forstår jeg :-d Takk for oppklaringen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå