Penrin Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Heisann.. Har søkt på google men finner ikke det rette jeg skal ha. Vet heller ikke om dette er postet riktig, men prøver alikevel Min far er nå nede i Dubai, og lurte på om han skulle kjøpe med seg noe morsomt, fåreslo da en ny iPod eller iPhone om han fant. Det som er, er at han har ikke så mye tid å rusle rund der nede, og da vil det bli vanskelig og finne de rette stedene. Så kommer spørsmålet, selger de iPhone der nede? Skal ikke skryte av geografien min, men mener Dubai ligger i Saudi Arabia. Håper noen vet, Mvh Penrin Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 iPhone selges kun (offisielt) gjennom AT&T, men jeg finner dessverre ikke ut hvilke land de er lokalisert i. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Iphone USA, Tyskland, Frankrike og Storbritania. Det morsomme er likevel at det er flere i Kina som bruker iPhone "ulovlig" enn Apple har solgt lovlig i Europa Lenke til kommentar
kulneff Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Og helt off-topic, Dubai er et emirat som ligger rett ved Saudi-Arabia. MEN, de selger iPhones i Dubai, som trolig er unlocked. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Takker for svar! Fant ut litt mer nå, så skal få hørt med han. Lenke til kommentar
maisen7 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Men hvor mye koster den der nede? jeg kjenner også noen som er der, og jeg har lurt på akkurat det samme :- ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå