Gå til innhold

Starte eget parti!?

MoonJazz

Hva skal MoonJazz! bli  

121 stemmer

1. 1. Hva skal MoonJazz! bli

• President i Norge
      6
    • Statsminister i Norge
      4
    • Norsk statsborger som drikker øl hjemme
      63
    • Utvist fra Norge
      48

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vis jeg blir utvist må jeg finne en side som er lik diskusjon.no bare i utlandet.

Ikke hvis vi sender deg til et land uten retten til å si sin mening :whistle: Husker ikke hva det kalles akkurat her og nå.... For trøtt... *tenke* Nei... Dere skjønner hva jeg mener.

EDIT: Ytringsfriheten sånn btw...

Endret av Stinkey
Lenke til kommentar
Vis jeg blir utvist må jeg finne en side som er lik diskusjon.no bare i utlandet.

Ikke hvis vi sender deg til et land uten retten til å si sin mening :whistle: Husker ikke hva det kalles akkurat her og nå.... For trøtt... *tenke* Nei... Dere skjønner hva jeg mener.

Ytringsfridomen?

Thats it.. Ytingsfriheten som vi sier her :innocent: Den er viktig den!!! :new_woot:

Lenke til kommentar

Ytringsfridomen?

Thats it.. Ytingsfriheten som vi sier her :innocent: Den er viktig den!!! :new_woot:

Me seie ytringsfriheten her og. Eg er født og oppvakse i Oslo. :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Gjør som resten av hønsehjernene i SV! Gå for presidentskapet, fordi nå har du 6,25% oppslutning, og det er jo i overkant av hva det partiet har av oppslutning.

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...