Gå til innhold

Starte eget parti!?

MoonJazz

Hva skal MoonJazz! bli  

121 stemmer

1. 1. Hva skal MoonJazz! bli

• President i Norge
      6
    • Statsminister i Norge
      4
    • Norsk statsborger som drikker øl hjemme
      63
    • Utvist fra Norge
      48

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så vis jeg mirakuløst blir en fyr som vil gjøre samfunnet bedre, så ville kansje folk stemme på meg?

Alle som allerede er i politikken ønsker jo å gjøre samfunnet bedre så du vil ikke akkurat skille deg ut der. Det som skiller dem fra hverandre er at de har forskjellige meninger om hva som er "bedre" og og om hvordan man kan komme dit.

Det er når du bestemmer deg for at idé A er bra at det begynner å bli komplisert. Noen er uenig med deg og mener at A ikke er gjennomtenkt fordi det ikke vil være like bra for alle og noen mener det rett og slett er A uheldig for en spesiell gruppe. Interesseorganisasjoner vil møte deg for å overbevise deg om at A ikke er bra og de har får avisene til å skrive masse nagetivt om A. Noen forskere har skrevet en oppgave om A i andre land og de støtter deg ikke. Det kommer også nye regler i EØS som kan gjøre A umulig. Du har lovet velgerne dine A og de er redd for at du bare har bløffet og ikke vil gjennomføre A. Du har møter hele dagen hvor A diskureres og du leser dokumenter om A til langt på natt. Oposisjonen bryr seg egentlig ikke om A, men siden du ikke har rent flertall bruker de A som pressmiddel for å få gjennomført andre av sakene sine som du lovet dine velgere at du skulle stoppe. Velkommen til politikkens verden!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Som ja sa tidligere, ar jeg ingen planer om dette som 13åring, nå vil jeg bare prøve og sette meg inn i politikken, jeg har planer om og få vervet eldre folk år jeg er blitt eldre.

Da foreslår jeg at du begynner med å bli flinkere til å skrive korrekt!

Lenke til kommentar
Som ja sa tidligere, ar jeg ingen planer om dette som 13åring, nå vil jeg bare prøve og sette meg inn i politikken, jeg har planer om og få vervet eldre folk år jeg er blitt eldre.

Da foreslår jeg at du begynner med å bli flinkere til å skrive korrekt!

Er på en data med dårlig tastatur, ta hensyn da!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Prøv å spørre fru Osmundsen om hun kunne blitt bare litt flinkere til og kvalitetsikre ut-budskapet?

Som velgerkveg driter jeg i ditt tastaturproblem.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...