Gå til innhold

Starte eget parti!?

MoonJazz

Hva skal MoonJazz! bli  

121 stemmer

1. 1. Hva skal MoonJazz! bli

• President i Norge
      6
    • Statsminister i Norge
      4
    • Norsk statsborger som drikker øl hjemme
      63
    • Utvist fra Norge
      48

Anbefalte innlegg

Ble litt skuffet over folkets tilbake meldinger om min fremtid innen politikk.

OK MoonJazz!,bruk litt tid nå til å skrive ned forskjellige ting som du syns burde vær anneledes med samfunnet i dag. Hva blir anneledes med din organisasjon enn de andre organisasjonene?

Ikke spør oss om hva du bør mene,vi vil ha dine meninger.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har ingen meninger i det hele tatt. Du har ingen erfaring. Du kommer ikke til å bedre samfunnet på noen som helst måte. Det eneste du vil ha er makt. Hvorfor skal da noen velge å stemme på deg i neste stortingsvalg? Jeg vil også gjerne vite hvordan du skal gjennomføre overgangen til republikk i Norge. Jeg tviler sterkt på at det skjer med det første.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen erfaring nei, men det er jo det jeg prøver og få, jeg prøver og lære, men det er jo litt vanskelig. Hvordan vet du at jeg ikke kommer til og bedre samfunnet på noen måte?

Det med og inføre republikk, kan bli litt vanskelig fordi jeg ikke vet hvordan man gjør det, det er derfor jeg trenger hjelp med og finne ut hvordan man gjør det.

Kansje jeg ikke blir president eller no som helst, men jeg vil jo prøve og lære, sånn at jeg vet hvordan man gjør ting og tang i politikken, fordi jeg vet neste ingen ting om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...