Infite Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) plugga akkurat i mitt nye skjermkort, når jeg skrudde på pcen kom det enn syyk pipelyd, den peip i ett sett liksom, uten pauser, noen som vet hva som er galt? kan dette skje om psu er for liten? eller om hovedkortet er gammelt? det er pci-e asus a8n-fm edit: vifta på skjermkortet gikk rundt Endret 16. februar 2008 av Infite Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Koblet PCI-E kontakten fra strømforsyning til skjermkort? Lenke til kommentar
Infite Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 nei har ikke det, kjørte radeon x600 før, dette kortet hadde ikke en slik kontakt, kan psu da være utdatert? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg vet da ikke hvilken PSU du har! Det følger da med en overgang fra 2x molex til PCI-E i pakken til skjermkortet. Prøv med den. Du må koble til PCI-E! Lenke til kommentar
rbr Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) det skal være en inngang til en pci-e kontakt på kanten av kortet. har hatt samme kort selv. Endret 16. februar 2008 av rbr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå