Kurt P Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hei hei! Jeg håper på å få et par kloke svar her inne, så jeg prøver ! For ikke så lenge siden, under en samtale med min w810i begynte lyden og skurre og tlf hang seg opp helt. Skjermen ble hvit. Jeg dro ut simkort/batteri og prøvde gjentatte ganger å få liv i tlf på normalt måte. Jeg lot den ligge over natten med sim/batteri ute - og neste morgen så fungerte den jaggu mei. Men la merke til at alle lyder/bilder fra tlf var blitt slettet. Ellers virker det som ting fungerer. Problemet nå er at jeg ikke får tatt bilder med mobilkameraet lenger. Det står at den "lagrer" etter å tatt bilde, men så faller den ut fra lagringsmodus og bildet blir ikke lagret. Er det noen som kan svare meg på hva som er gærnt her? Mvh Preben Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Hei hei! Jeg håper på å få et par kloke svar her inne, så jeg prøver ! For ikke så lenge siden, under en samtale med min w810i begynte lyden og skurre og tlf hang seg opp helt. Skjermen ble hvit. Jeg dro ut simkort/batteri og prøvde gjentatte ganger å få liv i tlf på normalt måte. Jeg lot den ligge over natten med sim/batteri ute - og neste morgen så fungerte den jaggu mei. Men la merke til at alle lyder/bilder fra tlf var blitt slettet. Ellers virker det som ting fungerer. Problemet nå er at jeg ikke får tatt bilder med mobilkameraet lenger. Det står at den "lagrer" etter å tatt bilde, men så faller den ut fra lagringsmodus og bildet blir ikke lagret. Prøvd å ta ut å inn minnekortet?? Er det noen som kan svare meg på hva som er gærnt her? Mvh Preben Høres ut som en programfeil ellerno. Tror du bør ta den inn på en reperasjon hvor de kan fikse det. Du har ikke vært litt hardhendt mot den eller mista den i bakken? Er ikke så mye som skal til Kjenner en som har samme telefon og sangene inne på walkman menyen kutter ca midt i sangen. Endret 16. februar 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 poenget er at den er utenfor garanti tid. Så dette blir sikkert dyrt å sende på rep. lurer nesten da å få tak i en annen tlf Lenke til kommentar
knarken Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 ja de e sikkert lurare og få tak i ny mobil..rep kommer sikkert til og koste en god del..men sikkert ikkkje so masse so en w810i. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Om du har usb kabel kan du prøve og opgradere den via pc selv. Tror ikke det er mye annet man får gjort. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Prøv å ta ut minnekortet. At bilder/filer er slettet kan være at de lå på minnekortet.. At den prøver å lagre men ikke klarer det kan være defekt minnekort... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 poenget er at den er utenfor garanti tid. Så dette blir sikkert dyrt å sende på rep. lurer nesten da å få tak i en annen tlf Du har reklamasjonsrett på 5år på mobiler. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 prøvde å dra inn og ut minnekortet. Da kom alt tilbake, men så forsvant det plutselig igjen etter 1 time elr no. Etter det har jeg ikke fått noe tilbake igjen. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Høres jo ut som minnekortet er synderen da.? Kaputt finito, kjøp nytt minnekort.. EDIT: å for å få kamera til å virke igjen så er det vel bare å gå i kamerainstillingene å gjøre om så den lagrer i telefonminne i stede... Endret 2. mars 2008 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå