Gå til innhold

Problem med kamera W810i

Kurt P

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Jeg håper på å få et par kloke svar her inne, så jeg prøver !

For ikke så lenge siden, under en samtale med min w810i begynte lyden og skurre og tlf hang seg opp helt. Skjermen ble hvit. Jeg dro ut simkort/batteri og prøvde gjentatte ganger å få liv i tlf på normalt måte. Jeg lot den ligge over natten med sim/batteri ute - og neste morgen så fungerte den jaggu mei. Men la merke til at alle lyder/bilder fra tlf var blitt slettet. Ellers virker det som ting fungerer.

Problemet nå er at jeg ikke får tatt bilder med mobilkameraet lenger. Det står at den "lagrer" etter å tatt bilde, men så faller den ut fra lagringsmodus og bildet blir ikke lagret.

Er det noen som kan svare meg på hva som er gærnt her?

Mvh

Preben

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei hei!

Jeg håper på å få et par kloke svar her inne, så jeg prøver !

For ikke så lenge siden, under en samtale med min w810i begynte lyden og skurre og tlf hang seg opp helt. Skjermen ble hvit. Jeg dro ut simkort/batteri og prøvde gjentatte ganger å få liv i tlf på normalt måte. Jeg lot den ligge over natten med sim/batteri ute - og neste morgen så fungerte den jaggu mei. Men la merke til at alle lyder/bilder fra tlf var blitt slettet. Ellers virker det som ting fungerer.

Problemet nå er at jeg ikke får tatt bilder med mobilkameraet lenger. Det står at den "lagrer" etter å tatt bilde, men så faller den ut fra lagringsmodus og bildet blir ikke lagret. Prøvd å ta ut å inn minnekortet??

Er det noen som kan svare meg på hva som er gærnt her?

Mvh

Preben

Høres ut som en programfeil ellerno. Tror du bør ta den inn på en reperasjon hvor de kan fikse det. Du har ikke vært litt hardhendt mot den eller mista den i bakken? Er ikke så mye som skal til

Kjenner en som har samme telefon og sangene inne på walkman menyen kutter ca midt i sangen.

Endret av Gryterett
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Høres jo ut som minnekortet er synderen da.?

Kaputt finito, kjøp nytt minnekort.. :p

EDIT: å for å få kamera til å virke igjen så er det vel bare å gå i kamerainstillingene å gjøre om så den lagrer i telefonminne i stede...

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...