Gjest Slettet+19283741 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Får kun frem en sort skjerm når jeg prøver å starte opp vista. Denne sorte skjermen kommer frem rett før vista logoen kommer frem og deretter skrivebordet. Jeg har deaktivert gjennoppretting. Jeg klarer å komme meg inn på PC-en uten problemer når jeg kjører sikkerhetsmodus. Tips anyone? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Får kun frem en sort skjerm når jeg prøver å starte opp vista. Denne sorte skjermen kommer frem rett før vista logoen kommer frem og deretter skrivebordet. Jeg har deaktivert gjennoppretting. Jeg klarer å komme meg inn på PC-en uten problemer når jeg kjører sikkerhetsmodus. Tips anyone? Start opp i sikker modus ja. Start > alle programmer > Tilbehør > Systemverktøy > Gjennoppretting > gjennopprett pc-en til en dag den ikke var sånn. Det er IKKE lurt å deaktivere systemgjennoppretting!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Godt mulig du har rett, vond vane fra da jeg hadde liten diskplass. Uansett hjelper ikke svaret ditt meg mye nå. Noen som kan komme med info som kan være relevant? Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Godt mulig du har rett, vond vane fra da jeg hadde liten diskplass. Uansett hjelper ikke svaret ditt meg mye nå. Noen som kan komme med info som kan være relevant? -Du har vel ikke Lcd skjerm med 2 kabler, og begge er koblet i maskinen? Da blacket det ut her..:s Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg har en bærbar pc. Formaterte og installerte på nytt i stedet. Hadde heldigvis muligheten til å kopiere over alt jeg trengte via sikkerhetsmodus til en bærbar harddisk, som bare fungerte delvis så jeg holdt på å miste hodet den dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå