REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Hva bruker dere? Gutter altså. Brukte gelè en god stund, men det var så utrolig fett, altså ikke kult, men fett. Også ble håret mitt "tyngre". Nå sprayer jeg bare hele håret, så styler jeg det, så stivner det, mens det har mye volume... Altså litt "luftigere". Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 hmm, kommer litt ann på, somregel bruker jeg en kombinasjon av define eller renati med hårspary på slutten for å liksom forsegle sveien hehe Lenke til kommentar
LasH Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Hvilken hårspray anbefaler dere da? Tenkte jeg skulle prøve en.. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Hvilken hårspray anbefaler dere da? Tenkte jeg skulle prøve en.. Catzy eller Shockwave. Catzy er mye bedre. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Heter den noe mer en Catzy? Og hvor kjøpes den? ^^ Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Heter den noe mer en Catzy? Og hvor kjøpes den? ^^ Merket er Wella. Typen er catzy. Selges overalt. Gullboks. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Hvilken hårspray anbefaler dere da? Tenkte jeg skulle prøve en.. bruker den Got2b tror jeg den heter.. fungerer fint den, så lenge du ikke roter altfor mye oppi etter at den stivner da, den kan begynne å flasse på en måte.. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Hvilken hårspray anbefaler dere da? Tenkte jeg skulle prøve en.. bruker den Got2b tror jeg den heter.. fungerer fint den, så lenge du ikke roter altfor mye oppi etter at den stivner da, den kan begynne å flasse på en måte.. Tror de fleste sprayer er sånn, noen mye, noen mindre. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Voks er min greie, bruker ikke en halv boks som mange andre gjør Tar litt i slik at det går ann å forme, men uten at det ser fettete ut. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Bruker renati voks, og når håret er langt kjøper jeg den rosa hårsprayen på H&M for å forsterke. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Hva er Renati Paste? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Er ikkje så glad i voks, blir så klissete og fell ned etter ei stund. Hårspray er tingen for meg, har riktignok ikkje så langt hår. Eit par spray etter dusj, style det og la det tørke. Funker fint, held frisyren lenge og er ikkje klissete. Har ikkje hatt nevneverdige problemer med flassing av sprayen. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Bruker selv Renati og styler det opp. Tar gjerne litt mer på slutten for å pirke litt på tuppene. Bruker ikke så mye hårspray, men nå er jo hele håret mitt avhengi av Renati eller annen hårgele/voks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå