YNWA96 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hvorda får jeg tak i One Call internett tilgangspunkt?`Får bare wap og mms fra deres hjemmeside.Trenger det for epostbruk på mobilen.Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Lag et nytt tilgangspunkt med APN "internet" for NwN-nettet eller "internet.netcom.no" for NetCom-nettet. -snubbel Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Lag et nytt tilgangspunkt med APN "internet" for NwN-nettet eller "internet.netcom.no" for NetCom-nettet. -snubbel Endret 16. februar 2008 av Nseries Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Lag et nytt tilgangspunkt med APN "internet" for NwN-nettet eller "internet.netcom.no" for NetCom-nettet. -snubbel Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hva slags telefon har du? PS: I mange tilfeller kan du bruke WAP-tilgangspunktet akkurat som Internet-tilgangspunktet. Har du prøvd? -snubbel Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Hva slags telefon har du? PS: I mange tilfeller kan du bruke WAP-tilgangspunktet akkurat som Internet-tilgangspunktet. Har du prøvd? -snubbel Har 2 telefoner og nettopp fått One Call.Trenger å bruke epostoppsett i telefonen på begge.5500 og N82.Prøvde wap,det funket ikke. Endret 16. februar 2008 av Nseries Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Eg kjenner ikkje menyane til nokia, men du må i alle fall opprette ein ny datakonto (evt. redigere wap-kontoen). tilgangspunkt/apn skal vere internet, brukarnamn og passord blanke, bruk proxy skal evt. vere av osv. Deretter går du inn i oppsettet for e-post og skiftar datakonto. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Denne guiden burde hjelpe; den er ikke helt nøyaktig lik på din telefon, men noenlunde: http://212.45.173.50/content/modules/guide...19&Back=YES -snubbel Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Vil berre nemne at dersom ein brukar "internet" som tilgangspunkt (apn) vil datakontoen fungere enten ein brukar Telenor, Netcom eller Network Norway sitt nett. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Gå inn på siden her og få oppsettet tilsendt til din mobil! Link: http://onecall.moota.com Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Porterte selv til OneCall denne uken og ble svært forundret over at de ikke har skikkelige innstillinger tilgjengelig. En ting er at man ikke kan få de tilsendt OTA, verre var det at jeg ikke fant noe om det på nettsidene deres som var til hjelp. Mulig det finnes der, men Google var uansett min hjelper. Lekeoperatør! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå