tgrude Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg bestilte altså denne skjermen fra PS Data i Oktober ifjor (betalte 1595,- for den) . Men nå nettopp slokna den, og nå får jeg bare et kjempesvakt signal, bare såvidt jeg ser noe som helst. Jeg har hørt tidligere folk som har hatt problemer med denne skjermen, men den har funket helt topp helt til idag. Jeg vet 100% at jeg har vært forsiktig, har ikke sølt noe på den, eller noe som helst. Lukter ikke noe svidd. Den bare sånn helt plutlselig ble slit. (Har kjørt 1280 x 1024 @ 100HZ hele denne tiden). Har tenkt til å ringe PS Data imorra, og spøre dem hva ssom kan være årsaken til dette. Jeg vil bytte denne med en annen skjerm med annet merke helst. Legger sikkert i nien ekstra kroner for å få en skjer som faktisk holder lengre enn 4 mnd! Noen andre som har vært plaget med denne skjermen? MVH Thinas Grude Lenke til kommentar
smetho Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Det som sannsynligvis vil skje er at PSdata sender deg videre til Infogram (tror det var det) som er levrandør av skjermen. Der må du gi noen informasjon om hva som er feil, serienummer mm. Så vil de sende deg en ny skjerm, sannsynligvis uten noe mas (ihvertfall i mitt tilfelle med matt bilde). Hyundai har 3 års nytterett på sine skjermer så det skal nok gå fint. En annen mulighet er at du får en reserveskjerm mens de reparerer din. Fort sender de også. Håper det ordner seg. Har ihvertfall god erfaring med det selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå