L O G I M A N Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg ser ikke noe galt i det, når MS har har valgt å utsette det. i alle fall på det grisetynne grunnlaget. Ang. Tundra. Jeg har hatt Compal CL56 med samme spec. Hadde ikke noe problemer på Vista med den jeg heller når jeg prøvde for gøy. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Red Alert 2 er veldig CPU-avhengig, så om denne testen stemmer kan jo det forklare ein del, så var det å finne ut kva problemet er. Nokre tips? Endret 16. februar 2008 av Zeph Lenke til kommentar
hevih Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Red Alert 2 er veldig CPU-avhengig, så om denne testen stemmer kan jo det forklare ein del, så var det å finne ut kva problemet er. Nokre tips? som på bildet over får jeg også lave resultater på cpu, men alle får det! litt over 1 fps med 2.4 ghZ sier litt, så du må ikke se på det. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Red Alert 2 kjører flytende på min 9 år gamle Pentium II 400 Mhz med ATI Rage Pro 4MB grafikkort og 448MB RAM, så det er neppe maskinvaren det er noe galt med. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Hmm, andre programmer eg kan teste med? Eg kan ikkje tru det er så dårleg som det er. Har forresten installert SP1. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Er man sikker på at RA2 er kompatibel med Vista da (jeg spør fordi jeg vet ikke)? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Prøvd å kjøre det i kompabilitetsmodus? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Prøv å kjøre programmet på 1 cpu? kan være at det ikke har støtte for dualcore Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 1: Eg må kjøre i kompatibilitetsmodus for at det skal fungere. 2: Korleis kan eg la det kjøre kun på ein CPU? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 kompatibilitetsmodus: - gå inn i utforskeren og bla til mappen der RA2 ligger - høyreklikk på 'ra2.exe' (eller det programfilen heter, mener det er dette) og velg egenskaper - gå inn på kompatibilitetsmodus å tvinge den til å kjøre på en CPU husker jeg ikke, men mener det var noe du kan velge i oppgavebehandling/task manager Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 For å velge kjerne, velger du prosessen i Task manager, høyreklikker og velger : Set affinity Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Det sto allereie på kun ein CPU, prøve å bytte og utan at det gjorde noko forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå