MrCoolGuy Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Jeg surfa gjennom Gametrailers da jeg fant en trailer om 'Rainbow Six Vegas 2 Limited Edition'. Jeg lurte på om den kommer til Norge også?? Her er Traileren jeg snakket om: http://www.gametrailers.com/player/30673.html Endret 16. februar 2008 av MrCoolGuy Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Har sent mail til AbsoluttSpill ang. akkurat dette. Tror du evt. må bestille på nettbutikken. Da det står at de første 200 som bestiller fra der, vil få en limited utgave. Kilde. Birger Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Er det noen forskjell i selve spillet? Ellr er det sånn super COVER med DVD osv, slik som F.eks i CoD4. Gleder meg til spillet ihvertfall! Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Utifra det bilde på hjemmesiden dems å dømme, så så det ut som et metallcover og en bonus-DVD, noen bilder og annet stæsj + 2 eksklusive våpen. Lenke til kommentar
vlomp Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 limited edition?!?! for noe trash!! alt du får er en nøkkel ring og en video av noen som liksom skal lære deg hvordan du spiller?!? bare se på traileren sjølv sammme nettside som den øverste posten Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Har sent mail til AbsoluttSpill ang. akkurat dette. Tror du evt. må bestille på nettbutikken. Da det står at de første 200 som bestiller fra der, vil få en limited utgave. Kilde. Birger Vi snakker nok om litt forskjellige ting her: Den du snakker om er en heldig-greie, den jeg snakker om er en limited edition sånn som Halo. Jeg fant det ut ved å se på hva de inneholdt, men jeg har en kompis på Gamestop jeg kan spørre ham Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Da beklager jeg. Ihvertfall venter jeg fortsatt på svar fra AS. Birger Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Ikke noe å beklage. Jeg holdt på å falle for den feilen jeg og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 i følge de ubi sidene får man vist 2 ekstra våpen også Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Kanskje man får noen retro-pærler sånn som M16 jeg vet at man har en M4 fra før, og kanskje en Stg44 eller kanskje tommygun Endret 17. februar 2008 av MrCoolGuy Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Er ikke annonsert for det norske markedet. Så vi får vente i spenning. Birger Lenke til kommentar
Ubisoft Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Limited Edition versionen er kun tilgængelig i USA! I EU - og dermed også Norge- er der en Tin Pre-order boks tilgængelig. Denne kan I få hos EB Games og GAME. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Er det kun forbehold disse? Siden jeg stort sett handler hos AbsoluttSpill, kunne jeg godt tenkt meg å sett det komme hos de. Da de er billigere enn EB Games og GAME, som igjen tar overpris. Birger Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Fikk tin pre-order boksen fra absoluttspill idag, men får ikke cheat-koden som låser opp de to våpnene til å fungere. Noen som har fått det til? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 får man dette på elkjøp imorgen, var der idag men nada. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Fikk tin pre-order boksen fra absoluttspill idag, men får ikke cheat-koden som låser opp de to våpnene til å fungere. Noen som har fått det til? Sikkert fordi release ikke er før i morgen. Prøv igjen i morgen. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Fikk tin pre-order boksen fra absoluttspill idag, men får ikke cheat-koden som låser opp de to våpnene til å fungere. Noen som har fått det til? Cheat koden fungerte her hos meg, så jeg fikk våpnene.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 får man dette på elkjøp imorgen, var der idag men nada. Vil tro de aller fleste butikkene har dette fra i morgen av, ja. Jeg drar mot Sanvika og platekompaniet i hvert fall, vet de har i morgen. Lenke til kommentar
iMacKenna Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Fikk R6:V2 med Tin Box idag:-) Men får heller ikke låst opp våpenet. Noen tips? r88: åpnes våpnene på alle alt eller bare singel player? Du brukte D-pad'en der det står opp, ned, venstre....? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Sikker på at du ikke glemte å holde inne RB? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå