Falsk Admin Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Vi Mennesker er jo dyr vi og? Ikke sant?Hvorfor kunne vi ikke sendt noen ned for å flå dem å??? Vet at vi hadde gjort den samme feilen som dem gjør da. Det hadde nesten vært morro og flådd de folkene levende! Skulle også likt å sperre dem inne i små bur i 20 kuldegrader. Eller i 40 varmegrader for min del. Så klart uten vann da. Vet jeg har syke tanker, men hater de folkene som piner de små dyrene som ikke en gang kan forsvare seg selv. Nei da, er ikke syke tanker det. Det dyremishandlere trenger er en hobby. FORSLAG: Selvmordsbombere i sine egene land. Lenke til kommentar
frds Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Kom over en annen slik video youtube. Klarer ikke å se hele, langt ifra. altfor sykt. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 fy faen så sykt, klarte ikke se mer enn begynnelsen jeg heller. Person som gjør klarer å mishandle dyr sånn skjønner jeg meg ikke på. Dem sku faen meg blitt mishandla på den måten selv, idioter. Blir provisert av slikt Lenke til kommentar
LemonNinja Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Blir så utrolig sint når jeg ser slikt!!! Se videoen til høyre på denne siden! http://marscandykills.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå