BorgSol1 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Noen synspunkter? Noe som kunne vært gjort annerledes? Endret 16. februar 2008 av borgsol1 Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Vet ikke helt om jeg er enig i at øynene skal være i farger. Synes ikke gulfargen er noe å "ta vare på". En annen ting er at photoshoppingen din ikke er helt bra. Blomstene får en unaturlige kanter. Dette kan du gjøre noe enkelt med. Det enkle er å lage en selection av blomsten og gi den en feather på 1-2 px på slike små bilder. Da vil kantene på blomstene blendes mer ut i bildet. Et lite tips fra meg. Kim... Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Vet ikke helt om jeg er enig i at øynene skal være i farger. Synes ikke gulfargen er noe å "ta vare på". En annen ting er at photoshoppingen din ikke er helt bra. Blomstene får en unaturlige kanter. Dette kan du gjøre noe enkelt med. Det enkle er å lage en selection av blomsten og gi den en feather på 1-2 px på slike små bilder. Da vil kantene på blomstene blendes mer ut i bildet. Et lite tips fra meg. Kim... Heisan, endelig en som tok seg tid til å kommentere Er jo ikke verdens mest spennende bilde men.. Enig angående photoshoppingen, er ganske fersk men satser på å lære mye mer etterhvert. Kommentarer som dine som gjør at man får lyst å forbedre sine kunskaper innen photoshop. Når ingen gidder å si/kommentere noe så er det jo ikke alltid så lett å skjønne hva man kan forbedre osv. Børge Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Først av alt: flott katt! Men de intense øynene skremmer meg faktisk. Til neste gang syns jeg du skal prøve å komme litt lavere, evt. prøve å "fange øyeblikket" når den gjør noe vilt. Sånne bilder er alltid populære Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Først av alt: flott katt! Men de intense øynene skremmer meg faktisk. Til neste gang syns jeg du skal prøve å komme litt lavere, evt. prøve å "fange øyeblikket" når den gjør noe vilt. Sånne bilder er alltid populære Takker, da har i alle fall bildet klart å gjøre ett inntrykk på noen..hehe Denne katta er altfor rolig, gjøre sjeldent noe vilt faktisk..den er ganske så "layd back"..hehe Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Så et fenomenalt kattebilde en gang, hvor den pekte tunge. Han som tok bildet klaget over alle timene han brukte hvor han lokket kattten med mat, for å få den til å stikke tungen ut slik at han kunne ta bildet. Du kan jo prøve det! Lokk den med noe den liker, en godbit, en mus, en leke. Ett eller annet som kansje vil gjøre den litt oppspilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå