Simenrf Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hei, jeg får nå bare lyd ut av venstre side av hodetelefonen, og ingen lyd på høyre! Slik at det bare kommer lyd ut fra venstrekanten og ikke på høyrekanten hvis dere skjønner? Hvordan fikser jeg dette problemet? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Finn ut hvor det er brudd på ledningen. Det skjer som regel ved pluggen, der hvor ledningen går inn i hodetelefonen eller (for hodetelefoner med udelt ledning) der hvor ledningen går over bøylen. Det kan også være at det er feil på utgangskilden, men det er veldig enkelt å sjekke ved å teste med en MP3-spiller eller lignende. Kan som regel fikses med en loddebolt (evt. teip), muligens ny ledning og/eller plugg. Ikke noen dyr affære om man er litt nevenyttig. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Sjekk om du har koblet kabelen ordntlig, det vil si at den er helt inni jack 3,5 mm hullet. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 bytt ut kabel med jack fra stedet hvor skaden på kabelen ligger. Samme problem her.. HifiKlubben i morra, fikser mine Senneheiser PX200 for en femtilapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå