Kasus Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 har en WD 80 med 8mb! (1 partisjon) og en liten 4 GB tullehardisk (2 partisjoner) En dag jeg skulle starte opp tok alt lang tid å laste....JÆVLI lang tid, til slutt når jeg nermet seg windows kom det opp en Blue screen og , og jeg måtte starte opp igjenn. etter at jeg hadde startet opp mange ganger ordnet det seg. Ca en måned senere skjedde det igjenn, tok JÆVLA lang tid å laste,men jeg kom inn i windows til slutt, men det tok JÆVLA lang tid. Startet opp et spill....det funket fint, spillte flere timer, plutselig klikket alt, men denne gangen gikk det ikkje ann å komme inn i windows;MAKKA veldig lenge før jeg bestemmte meg for å legge in windows 98 på 4GB disken, startet opp og kom in i Windows, men da opplevde jeg til min store forbløffelse at WD disken var og finne og den ene partisjonen på 4GB hardisken manglet.......... NOEN som kan hjelpe;eller hat lignende problemer? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 jeg har lignende problem, når jeg starter opp så bruker pc mye lengre tid en vanlig(30-40 sek før), begynte får 5-6 dager siden. Ellers funker pc'n som den skal. jeg har en compaq 1.8 ghz pentium, 512 sdram og 120gb hardisk er det noen som har løsningen på detta eller? eller må jeg reinstalere? Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Feilpostet. Passer under "lagringsmedier". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg