hansi94 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 jeg skal til å oppdatere min nokia 5700 XpressMusic med nyere software, men vil jeg da miste alt av programmer og kontakter på minekorter og på telefon minnet? Lenke til kommentar
Mellom rom? Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ikke at jeg kjenner til den mobilen, men ja. du vil nok miste all info som er lagret i telefonen. men ikke det som er på minnekortet, hvis du har det. Når jeg oppdaterte min n95 lagret jeg alt (sikkerhetskopi, er et alternativ på telefonen) på minnekortet, og tok det ut. Lenke til kommentar
hansi94 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) nå har jeg oppgradert den, og den funker fint. men rett får instalasjone var ferdig kom det instalation faild. tlelfonen funker fin den, men burde jeg oppgradere på nytt. hmm. EDIT: jeg oppgraderte på nytt, men jeg harikke minste kontakter eller info. og kontaktene lå på telefon minnet. jeg trykket *#0000# og der sto det at jeg hadde den nyeste softwaren. hmm. kanskje den ikke sletter alt på telefonminnet alike vel? Endret 16. februar 2008 av hansi94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå