guezz Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Før var temperaturen 59-60 grader (idle) :o ! Da jeg fikk meg en kabinettvifte(80x80) , ny CPU vifte(GlacialTech 2500 Pro) og en PCI-vifte(Titan: system exhaust blower). Etter dette sank temperaturen med ca. 16 grader . Er temperaturen bra nå? Var det lurt å ikke bruke kjølepasta? (Det var under CPU viften fra før av) Kjøpte Titan "Silver Grease", men den er vel ikke bedre? Skulle hatt Artic Silver 3, men nettbutikken hadde ikke de viftene jeg ville ha Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 40-ish grader på en Tbird 1400 er BRA. Virkelig bra. Det er få cpu-kjerner som lager så mye varme som den ... Lenke til kommentar
power Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hehe.. kan huske jeg hadde en sånn cpu.. var å linka hos en kammerat.. på et lite rom.. med 3 pcer og 5 skjermer.. det var det VARMT.. og jeg hadde 71 grader idle på cpuen Så tempen din er ganske god ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå