Ironjokk Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Jeg bygde en PC her om dagen og alt gikk knirkefritt med unntak av lyden, jeg får ikke installert driveren uten at det kommer en feilmelding da installasjonen skal til å bli ferdig. Da jeg deaktiverer lydkortet i BIOS kommer driveren igjennom uten problem, men da jeg enabler det igjen er det til ingen nytte. Jeg får lyd i et lydtesting programm som fulgte med hovedkortet(MSI), jeg får også lyd da jeg spiller World of Warcraft men ingenting annet. Jeg får ikke åpnet windows lydmikseren for den ber meg bare adde hardware. Føler at jeg har prøvd alt jeg kan komme på, noen forslag til hva det kan være? Jeg bruker XP med SP2 Endret 17. februar 2008 av Ironjokk Lenke til kommentar
Ironjokk Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Dette er da pcn. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326294 Dette er feilmeldingen Endret 16. februar 2008 av Ironjokk Lenke til kommentar
Ironjokk Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Ingen som har noen ide for hva det kan være? Lenke til kommentar
Ironjokk Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Fant noe som kanskje kunne være til hjelp her. http://forums.majorgeeks.com/showthread.php?t=147623 Personen som har et problem her sier han gikk inn i windows registeret og sletter alt som har med sound å gjøre. Hvordan finner jeg eventuellt frem til dette? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Neste gang legger du til bldet i full størrelse, ikke sant? Umulig å se hva som står der. Har du prøvd å laste ned nyeste driver fra Realtek? Slettet lydkortet i Dvice Manager? Lenke til kommentar
Ironjokk Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Neste gang legger du til bldet i full størrelse, ikke sant? Umulig å se hva som står der. Har du prøvd å laste ned nyeste driver fra Realtek? Slettet lydkortet i Dvice Manager? Ja, beklager. Står at driveren feiler å installe. Jeg fikk nettop løst problemet, det gikk nemlig ikke å fjerne driveren som lå inne i device manager, men så lastet jeg ned et programm som het "my uninstaller", fjerna alt som hadde med lyd å gjøre, restarta og så gikk driverinstallen igjennom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå