anietsoj Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Kom nettopp over denne saken på VG, men ble ikke veldig overrasket. Jeg reagerte veldig på det som skjedde, og er enig i det som blir skrevet på VG. Tenker mest på de pårørende i saken, og hvor provoserende det må være at hun fikk sitte der nærmest som en helt. Deres meninger? Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Så ikke det aktuelle programmet, men skjønner godt at det ble reaksjoner av dette. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Synes hele intervjuet var helt poengløst, 90% av seerne sitter jo og er overbevist om at hun er skyldig i en eller annen grad, så sitter Grosvold der og stiller spørsmål som om alle tror på hennes uskyldighet. Det trekker sikkert mange seere med et så "stort" navn, men selve innholdet var intenst kjedelig i mine øyne. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hun er utvilsomt en av de mest intelligente og velartikulerte fangene i norske fengsler. Det som slo meg mest med intervjuet var at hun ikke så fullt så 80-talls ut som hun har gjort tidligere :!: For å være litt seriøs: Det er ganske tullete at hun får snakke om sin uskyld i et av de mest sette tv-programmene, når saken ikke engang er gjenopptatt. Hun er tross alt idømt en av de strengeste straffene for medvirkning til tre drap. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Syntes ikke hun fortjener en slik possitiv opmerksomhet som det å få sitte der i beste sendetid på et av de mest sette programmene. Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Tenk over hvilket helvete som har foregått på den gården. Husker ikke hvor mange skudd som ble avfyrt for å få kål på de gamle, men det var jaggu ikke få. Bare for å fikse arven.. Også inviterer man den drittkjerringa til å sitte og koseprate i beste sendetid. Blir provosert.. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 jeg så ikke det aktuelle programmet, men ble rimelig forbauset over nrk som inviterte henne. Hun er dømt, ja skyldig! Blir så forbannet over at en hore som henne får sitte på beste sendetid og snakke som om ingenting har skjedd. Tre mennesker døde, mens hun sitter hos grosvold, og snakker som om hun er jæv-- helt. Hadde tv2 kommet med et slikt stunt, så hadde det vært en ting, men nrk? Den lille respekten jeg hadde for den kanalen er borte, uff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå