Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ungdomsbil 30.000 til 70.000

Anbefalte innlegg

Hei... Jeg blir 17 nå snart, men har allerede begynt å tenke litt på hva slags bil jeg skal ha når jeg blir 18... Er det noen som har noen bra forslag til bil? Jeg er ikke av typen som har så ille lyst til å stå bøyd nedi motoren hele tiden... Med dette mener jeg å si at jeg har bortimot null peilig på bil. Jeg kan jo noe, men ikke noe mer enn normalt.

:roll:

Jeg har planer om å betale et sted mellom 30 000 og 70 000 kroner... Alt ettersom hva jeg klarer å opparbeide meg i løpet av sommeren :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei... Jeg blir 17 nå snart, men har allerede begynt å tenke litt på hva slags bil jeg skal ha når jeg blir 18... Er det noen som har noen bra forslag til bil? Jeg er ikke av typen som har så ille lyst til å stå bøyd nedi motoren hele tiden... Med dette mener jeg å si at jeg har bortimot null peilig på bil. Jeg kan jo noe, men ikke noe mer enn normalt.

:roll:

Jeg har planer om å betale et sted mellom 30 000 og 70 000 kroner... Alt ettersom hva jeg klarer å opparbeide meg i løpet av sommeren :hmm:

Opel Calibra!! :D

Lenke til kommentar
opel må du garantert skru på.

Opelen jeg hadde var grei sånn sett, så klart må du belage deg på å skru litt, det må du med alle gamle biler i større eller mindre grad, men det værste med gammel opel er rust!! Ruster jo noe så inni svarte helvette mange av de.. min Ascona C måtte hugges pga mye rust, og Calibra er ikke noe bedre har jeg hørt.

Lenke til kommentar

I den prisklassen får du mye bra. Jeg hadde ihvertfall gått for en BMW 320. Denne får du for en 40-50K, og hvis du da har litt penger til overs kan du bruke dette på å sette på en pen spoiler, senkesett og M-fangere. Det ser veldig pent ut. :)

I en 320 står det en 2 liter motor, med 150 hestekrefter. Er du heldig finner du en med rekkesekser óg. ;)

Lenke til kommentar
opel må du garantert skru på...gjelder forsåvidt alle ungdomsbiler i den prisklassen...er hardt kjørt,og visst det ikke er perfeksjonist som har hatt bilen før deg,er det masse humbug og jallamekk.Ødelagte skruer,knekte fester+++

haha morsomte innlegget ever, veit du hvor mange biler som havner innen for prisklassen 30-50 k? det er utallige mange, ødelagte skruer er vel det største problmet på brukte biler, mange biler som rett og slett havner hos skraphandelen fordi eierne ikke har råd til å bytte nye skruer :roll: ikke alle ungdommer grisekjører vettu, selv om en stor andel gjør det...

Har du noe krav for bilen? ang, motor, størrelse, manull/automat?

Kan anbefale Hyundai Coupe, hadde en sånn til førstebil, funka fint for meg, verken jallamekk, knekte skruer eller ødelagte fester...

Lenke til kommentar
I en 320 står det en 2 liter motor, med 150 hestekrefter. Er du heldig finner du en med rekkesekser óg. ;)

320 HAR faktisk rekkesekser ;)

ikke nødvendigvis. 320 kom med 2 liters 4rer eller 6er. Unødvendig og si at 6eren har tøffest lyd

E30 og E36 hadde hvertfall sekser på 2 liters motorene.

Først på E90 de tullet til med 4-er på 2 litern.

Lenke til kommentar

320 HAR faktisk rekkesekser ;)

ikke nødvendigvis. 320 kom med 2 liters 4rer eller 6er. Unødvendig og si at 6eren har tøffest lyd

320 har aldri kommet med noe 4rer. 316i og 318i har 4rer

den nyeste 320 har 4 syl

Lenke til kommentar

hmmm.. eneste krava jeg har, er at jeg vil gjerne ha noe med litt sus i, mer enn 80 hest eller noe sånn... noe som gjerne går litt bra, men ikke noe spesielt grisekjøring blir det! bare dra på litt poå sletter og sånn... men ikke noe sladding så mye eller sånn;) hehe...

en kammerat hadde calibra, og den var faktisk ganske rustfri... eller... det er jo opel, så helt rustfri kommer den aldri til å være.. men ja;) hehe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...