iv3rs Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Kommer ut i stua om morran, og det lukter skikkelig dritt. Såpass at man får hostekule Så er alt dødt. (Det mest irriterende er pumpene til alle akvariumene) Det går vel fort opp for meg hva som har skjedd. Denne er 4 mnd gammel. Og støv pleier ikke ta livet av slike kondensatorer. EDIT: Håper moderator er fornøyd. Endret 16. februar 2008 av iv3rs Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Det er utallige tråder ang. Hiper her på forumet - Tror snart Hiper konkurrere med Qtek om ha verdens dårligste strømforsyninger - dårligere kvalitet skal man lete lenge etter - nesten alle ryker jo! Problemet er at de får greie tester og ser fancy ut, derfor blir de anbefalt og selger som hakka møkk - men det er akkurat det de er også ;-) Nyere modeller har vel kanskje fått bedre kondensatorer men jeg rører aldri Hiper mer. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Min type-r 580 har gått "up in smoke" den også. Jeg var tilstede, så jeg fikk begrenset skadeomfanget. Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Glad jeg ikke hørte på en viss person som anbefalte meg hiper Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Har ein Hiper HPU-4S350 ståande i ein PC, om den skal ta kveld håper eg det skjer innanfor garantitida. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Brannbombe? At kondensatorer lekker har sikkert skjedd tusenvis av ganger. Kan ikke tenke meg at det noensinne har tatt fyr. Håper du får ny PSU på garantien. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Min hiper 480w psu tok kvelden. Den gikk opp i et smell. Dritt merke, glad jeg fikk en antec tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå