Gå til innhold

Invitasjon til stort lam på østersund

Programvare

Anbefalte innlegg

På vårt skolenettverk fikk jeg en melding fra en jeg ikke aner hvem er. Den var slik:

hei hei mitt navn er johannes og jeg luter på om du/dere er intresert i LAN partyer for det skal hvere et

STORT LAM PÅ ØSTERSUND ONGDOM SKOLE SÅ VIS DU ER INTRESERT SÅ TA KONTAKT

Fyren må virkelig begynne å følge med i norsktimene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

med ordbok på telefonen burde det jo ikke være så alt for store problemer og skrive feilfritt , jeg klarer det og har dysleksi , klarer faktisk og skive fint på engelsk . og spamme meldinger med masse skrive feil er bare latterlig uansett og dyslektiker man er

denne meldingen er fri for skrivefeil takket være stave kontrollen i FF

Lenke til kommentar
med ordbok på telefonen burde det jo ikke være så alt for store problemer og skrive feilfritt , jeg klarer det og har dysleksi , klarer faktisk og skive fint på engelsk . og spamme meldinger med masse skrive feil er bare latterlig uansett og dyslektiker man er

denne meldingen er fri for skrivefeil takket være stave kontrollen i FF

Dyslektiker selv. Har du fått disse 2 programmene: LingDys og LingRight.

Ene er for Norsk retting og andre for Engelsk.

Litt problemer med og få de til og virke.

Men dette er skrevet uten hjelp. Programmet retter mye bedre enn vanlig Word retteprogram og FF' sin. De retter typiske skrivefeil som vi gjør. Som og feks skrive Fonetisk (ordrett frammover).

Og grammatikk. Feks. Du har ikke stor forbokstav på settningene dine.

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar

Bare så det er sagt, stavekontrollen i Firefox er verdt ca. like mye som neglen på min høyre lillefinger. Den oppfordrer jo praktisk talt til orddelingsfeil!

For eksempel blir faktisk ordet "orddelingsfeil" markert med rødt, og forslagene som kommer er: "Orddelingsfil" og "Orddelings feil". Ironisk, hva?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...