vikingkylling Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg har en PC med bredbånd fra ICE og har lyst til å få Wii'en på nettet. Jeg kjøpte et LAN-adapter (det der du plugger i nettverkskabelen fra PC-en), men får det ikke til å fungere. Problemet er at Wii'en ikke finner PC-en (Vista, btw). PC fant for øvrig xboksen uten problem, og var på Xbox Live en stund før jeg gikk lei. Går det egentlig ann å koble Wii til internett gjennom en PC uten å bruke router? I teorien skulle det være helt enkelt. Hvordan gjør man det egentlig? Feilkoden var 52020, om det sier dere noe. Takk for tips. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Ingen som vet noe som helst? Lenke til kommentar
Obskar Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 hmm, mener å ha lest at du ikke kan koble det direkte til PC-en, men skal funke fint å bare plugge det i en switch eller noe. Det er iværtfall det jeg satser på når jeg får det lan adapteret jeg har bestilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå