fkm Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Og grunnen til at du mener vanlige klesregler ikke gjelder for deg er hva? Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Og grunnen til at du mener vanlige klesregler ikke gjelder for deg er hva? Da har jeg lært noe idag og da flame i vei. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Det vil jo bare se idiotisk ut. Sokkene skal matche skoene, eller i verste fall buksen. nja... Sokkene skal heller matche buksen enn skoene. Tenk navy dress med brune sko feks… Slips og sokker kan også matches. Men, det er selvfølgelig unntak. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Syntes det blir for matchy matchy om man skal begynne og matche sokkene med slipset eller overdelen. Og som du sier snaffle, det finnes unntak med nesten alt. Men hver sin smak Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Det vil jo bare se idiotisk ut. Sokkene skal matche skoene, eller i verste fall buksen. nja... Sokkene skal heller matche buksen enn skoene. Tenk navy dress med brune sko feks… Slips og sokker kan også matches. Men, det er selvfølgelig unntak. Nei, hovedreglen er at sokkene skal matche skoene, så det ikke blir en så skarp overgang. Hvis det ser helt jævlig ut matcher man buksen i stedet. Uansett hva man velger funker det som regel greit, men som sagt, hovedregelen er at sokker skal matche sko. Og slips og sokker skal ikke matche, med mindre man kommer fra Jessheim og har syngende julenisseslips, eller er JÆVLIG god til å kle seg. De fleste failer glatt. Edit: Leif... Endret 6. desember 2009 av fkm Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Nei, hovedreglen er at sokkene skal matche skoene, så det ikke blir en så skarp overgang. Og slips og sokker skal ikke matche, med mindre man kommer fra Jessheim og har syngende julenisseslips, eller er JÆVLIG god til å kle seg. De fleste failer glatt. Edit: Leif... Du går altså med brune sokker til brune sko? Jeg sa ikke noe om at alle kunne matche sokker og slips og dra det i land.. Føler for å qoute gq style guy her matching socks with your shoes isn’t such a smooth move. It will make your beautiful, expensive shoes more invisible, or you’ll look as if you have bootees on… if you’re wearing a suit, the socks could reflect the color of your tie or pocket square. Or they could be another color altogether, as long as it matches the rest of your look in tonality and subtlety. Endret 6. desember 2009 av snaffle Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Selv om det ville sett helt forferdelig ut, ville du følgt den "regelen" til punkt og prikke fkm? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Selvfølgelig ville han ikke gjort det. Se hva han skriver da: "Hvis det ser helt jævlig ut matcher man buksen i stedet." Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 HERREGUD, les hva jeg skriver ffs! Bra det er noen som gidder å ta seg bryet AnewZ. Det er uansett ikke jeg som har bestemt at det er sånn, det bare er det. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Men, det er selvfølgelig unntak. Ja, for du leste jo hele innlegget mitt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Ja det gjorde jeg. Brune sokker til navy dress, nei, og det var derfor jeg skrev "Hvis det ser helt jævlig ut matcher man buksen i stedet". Jesus, er det virkelig mulig... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Det er uansett ikke jeg som har bestemt at det er sånn, det bare er det. Ah, det berre er sånn. Åh, ja, akkurat ja. Det var veldig interessant, det berre er sånn. "Det berre er sånn", derfor går du på nettet for å klage på at andre ikkje gjør ting som "berre er sånn". Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Ok, du kan tydeligvis ingenting om klær. Ja, det bare er sånn, akkurat som at det bare er sånn at den nederste knappen på en dress skal være åpen. Tulling. Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 jeg fikk sokker i julekalenderen i dag sort med blå og hvite prikker.. var faktisk veldig greie å få i å med at jeg ikke hadde noen andre sokker atm Lenke til kommentar
privinius Skrevet 27. april 2012 Rapporter Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Rimelig svær bump men.... jeg vil kjøpe et lass med sokker fra Ebay. Noen som har en GOD sokk å anbefale? Endret 27. april 2012 av privinius Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 28. april 2012 Rapporter Del Skrevet 28. april 2012 Viccel og Pantherella. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå