Multiflex Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Keep it simple! Ensfargede sorte tennissokker, på den måten har jeg alltid et par i skuffen. Og de går for en 100-lapp for 10-packen også som oftest. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Sock Dreams kommer til å tjene latterlig med penger på meg til høsten. Fast jobb = sokkeshopping. <3 Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Hvor får du tak i de hvite tennissokkene som er helt hvite? Finner bare de adidas,umbro,nike merkene..osv. Lenke til kommentar
T-RuleZ Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Har bestillt litt forskjellig frå eit par nettbutikkar, spent på korleis det går. Hei, hvilken nettbutikk har du kjøpt fra. Jeg har bestilt fra http://www.svartesokker.no, virker som en genial løsning. Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 dæven.. for en lættis tråd altså sokker er vel mest en bruksgjenstand for min del.. men men det er jo hver sin smak^^ går mest i random sokker her ass, tar det jeg finner i skuffen hehe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg kjøpte meg noen tynne, sorte sokker til å gå med når jeg har dress, men det er jo mer pain enn selve dressen. De strammer fælt, er kalde og baller seg alltid sammen et eller annet sted. Siste gang jeg kjøper sokker til 200 kr per par i alle fall Lenke til kommentar
korktavle Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Svarte sokker er mye bedre enn hvite sokker! Hvite sokker er stive. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Det kommer nå an på. Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Noen som har prøvd cashmere sokker? utrolig nysgjerrig på kvaliteten og comforten, men usikker på om jeg gidder å punge ut med så mye kroner for ett par sokker :!: Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Send en PM til C.Bass eller fkm Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Trengs ikke, i have eyes everywhere;) For å si det sånn, det finnes mye bedre ting å bruke pengene sine på. Er ikke penger et nevneverdig problem, go for it! Du får ikke sokker som er stort bedre å ha på. Det beste imo er dog silke og cashmere-blanding! Det er også ofte litt billigere enn ren cashmere. Endret 5. desember 2009 av fkm Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Hva pleier vanligvis cashmere-sokker å ligge på? Jeg kan tenke meg noe i prisklassen 500-800, men det er bare gjetting fra min side. Nokså drøye sokker, men det virker utrolig herlig! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Tja, jeg er ikke en ekspert på emnet, for jeg har ikke så mange par, men du er nok inne på noe Henrik. Jeg betalte hvertfall 65 £ pr. par på Selfridges for noen av mine, og 799 for de andre om jeg ikke tar helt feil. Resten har jeg fått i gave, så prisen på dem vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Bryr folk seg om hva slags sokker de går med? Jeg bruker bare hva enn jeg finner i min sokkekurv. Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Prøver å matche sokkene med skjorta/overdelen når jeg skal noe spesielt, ellers er det ganske care siden de veldig ofte ikke blir lagt merke til. Noe jeg uansett passer på å gjøre er å ha svarte sokker når jeg bruker dress. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Nja, litt gjennomtenkt sokkevalg er vel å foretrekke? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Prøver å matche sokkene med skjorta/overdelen når jeg skal noe spesielt, ellers er det ganske care siden de veldig ofte ikke blir lagt merke til. Noe jeg uansett passer på å gjøre er å ha svarte sokker når jeg bruker dress. Så om du har hvit skjorte så bruker du hvite sokker? Eller rød overdel så har du røde sokker etc? Holder meg helst til svarte sokker alltid jeg, med noen unntak. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Prøver å matche sokkene med skjorta/overdelen når jeg skal noe spesielt, ellers er det ganske care siden de veldig ofte ikke blir lagt merke til. Noe jeg uansett passer på å gjøre er å ha svarte sokker når jeg bruker dress. Det vil jo bare se idiotisk ut. Sokkene skal matche skoene, eller i verste fall buksen. Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Prøver å matche sokkene med skjorta/overdelen når jeg skal noe spesielt, ellers er det ganske care siden de veldig ofte ikke blir lagt merke til. Noe jeg uansett passer på å gjøre er å ha svarte sokker når jeg bruker dress. Så om du har hvit skjorte så bruker du hvite sokker? Eller rød overdel så har du røde sokker etc? Holder meg helst til svarte sokker alltid jeg, med noen unntak. Som regel, ja. Med unntak! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå