Xtra Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Sjeldent at sokker koster ''fryktelig mye'' uansett merke. Men det kan de gjøre Endret 24. februar 2008 av Xtra Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Forsåvidt enig med deg der. Men det er ikke til å stikke under en stol at noen sokker er alt for dyre i forhold til hva det er man egentlig kjøper; tøy som tres utenpå de kroppsendene som har potensiale til å skille ut mest svette i løpet av en dag. Å gud - som jeg lo! :!: :!: Sjeldent at sokker koster ''fryktelig mye'' uansett merke. Men det hender.. Men det kan de gjøre Gosh darnit! Ja, var de jeg siktet til når jeg snakket om dyre sokker :b Er de bedre å bruke enn billigere sokker? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Sjeldent at sokker koster ''fryktelig mye'' uansett merke. Men det kan de gjøre Joda men nå er dette vinter eller skisokker som blir litt anderledes. Spesiell farge forresten. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Så du bruker ofte over 1000,- for ett par vintersokker? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Har en enkel teori. Viss alle sokkene er gråe og like store "forsvinner" ikke ene sokken i vask. Dermed har jeg alltid par. Ja det er kjedelig, men det funker. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Haha, rett og slett en glimrende teori! (selv har jeg aldri mistet sokker i vasken, og som Penis Trygve tidl. kjent som Aidskake kan bekrefte, har jeg en stripefetisj når det gjelder sokker) Du har jo den verste stripefetisjen da. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Mors heimspikka ullsokker Har aldri brukt mye penger på sokker, men denne tråden har fått meg til å tenke litt på om jeg skal begynne å prioritere sokker litt mer Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Hjemmestrikkede ullsokker er gode å dasse rundt i hvis det er litt kaldt. Sokker er heller ikke noe jeg bruker veldig mye penger på. Men ser jeg noen kule på min vandring rundt om kjøper jeg de. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Sokker skal være i anonyme farger som, mørkeblå, mørke brun, sorte, mørke grå, ankelsokker kan være hvite. Alt annet enn dette ser egentlig forferdelig ut for min del. Bruker som regel sorte bomullssokker fra Boss, og litt tynnere utover sommeren. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Sokker skal være i anonyme farger som, mørkeblå, mørke brun, sorte, mørke grå, ankelsokker kan være hvite. Alt annet enn dette ser egentlig forferdelig ut for min del. Bruker som regel sorte bomullssokker fra Boss, og litt tynnere utover sommeren. Dette er jo veldig smak og behag og hva som passer til resten av hva man har på seg. Jeg for min del liker litt mønstrete sokker, gjerne med litt farger. Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Selv går jeg nesten bare med tynne, svarte/mørkegrå/mørkeblå sokker, av typen ull og bomull, veldig likt det Homme nevner. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Sokker er så fantastiske! Har ufattelig mange par med sokker, tåsokker i artige farger, hello kitty-sokker og gudene vet hva jeg ikke har. Sokker er det nest mest fantastiske plagget som finnes. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 En kompiss av meg har sånne sokker som det står monday og tuesday og wednesday osv på, som er beregna at du skal bruke monday sokkene på mandag osv, husker bare at han sa at han bestilte dem fra internett, og det er lenge til jeg skal møte han neste gang nå. Noen som vet hvor de kan skaffes? Eg har eller hadde slike. Det endte med at eg gjekk med ein av mandag og ein med fredag osv. Eg kjøper sokker etter behov. Hater sokker som har blitt stive. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Fekk 37 sokkar i posten i dag. Har ikkje prøvd endå, men dei verkar gode. Billig var det og. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Så du bruker ofte over 1000,- for ett par vintersokker? Nå var vel disse sokkene rundt 800 ,- og ikke 1000. Uansett, poenget mitt er at ski og vintersokker bruker man ofte litt mer penger på. Tidligere snakket jeg om at det er få ''vanlige'' sokker til ekstremt høy pris. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 En kompiss av meg har sånne sokker som det står monday og tuesday og wednesday osv på, som er beregna at du skal bruke monday sokkene på mandag osv, husker bare at han sa at han bestilte dem fra internett, og det er lenge til jeg skal møte han neste gang nå. Noen som vet hvor de kan skaffes? Eg har eller hadde slike. Det endte med at eg gjekk med ein av mandag og ein med fredag osv. Eg kjøper sokker etter behov. Hater sokker som har blitt stive. Hvor kjøpte du dine? For og være helt ærlig så liker jeg av en eller annen ikke og gå inn i H&M butikker, det samme er med cubus. Forrige gang jeg skulle inn i en av dem tok jeg på meg en hette for og ikke og bli gjenkjent. Aner ikke hva dette kommer av egentlig, men vurderer og kjempe imot min store frykt for h&m butikkene på tirsdag da jeg skal til Strømmen. Wish me good luck Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Samme her, liker ikke gå inn i Cubus butikker. Nei... jeg vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Jeeij, det er flere som meg Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Var mer sånn før at jeg ikke turte å gå inn på slike butikker for det var "kjerringbutikker"...De er jo det ennå, men nå bryr jeg meg ikke, og det er som regel digge butikkdamer der. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Tantes tuvede strikkasokker er jo best. Ellers så pleier jeg å stjele pappas sokker fra sokkeklubben: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå