foorex Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Går nå VG1 Studiespesialisering med T1 Matematikk. Har 2 valg. Enten "Realfag" eller "Språk,Økonomi,samf." som er slått sammen til ett. Sitter midt på gjerdet og vet ikke helt hvor jeg skal hoppe henne. Er interessert i data. Er vel det eneste jeg gjør om dagen. Mac og PC. Vil da bli noe innen data når jeg blir voksen. Også studere i utlandet. Jeg tenkte å ta Realfag, med programfagene: Fysikk, IT også Internasjonal engelsk. Har også mulighet til å velge Matematikk R1, er dette nødvendig? Vanskelig å holde med i svingene? Har tenkt på Språk, Økonomi og samf, linja. Da slår jeg sammen Internasjonal engelsk med Næringslivsøkonomi, også velger jeg IT. Dette var det eneste interessante jeg kunne slå sammen hvis jeg skulle gå denne linjen. Er dette totalt unødvendig viss jeg vil bli noe innen data? Ligger ved 5/4 i de emnene i naturfag som inngår ved fysikk-linjen, men 4/3 i de som inngår mer med Biologi/kjemi. Ligger på 4 i matte, kan godt klare å komme meg opp på 5, hvis jeg bare vil, står på, og kanskje slutte i den ene jobben. Hva mener dere? Realfag eller språkfag? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Realfag åpner flest dører. R-matte er nesten et must. Om du klarer å forstå det abstrakte med matten så burde du velge R-matte. R-matte, fysikk, kjemi og Matte X ville jeg valgt iallfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå