nocturno_culto Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 jeg har tenkt å skifte fornavn, men lurer på hva jeg må fylle ut ? Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Kontakt ditt lokale Folkeregister, der har de alle papirer o.l men legg merke til at du ikke kan velge enkelte navn som er støtende eller ulovlige, enkelte navn er ulovlige, eller er ikke tilgjengelige og velge, som F.eks: Hitler, jesus, Gud, mosulini ,Don-carleone and stuff you get the point HVis du ikke vet hvor folkeregisteret ligger, eller hvordan du kontakter det, just fucking google it Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Her har du skjemaet som skal sendes til skattekontoret i den kommunen hvor personen meldingen gjelder er bosatt. Det finnes en rettledning i meldingsskjemaet. (Iflg. siden) Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 MEN SIDEN DU SKAL SKIFTE NAVN! hva er nåværende navn og hva skal du skifte det til? Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 håper det er greit om jeg "låner" denne tråden: ja, jeg vet at jeg må melde meg opp hos folkeregisteret, men spør jeg først. jeg da tenkt å endre navn pga personlige grunner, men det jeg lurer på om det er mulig å bruke alias, ha 2 navn, litt kjipt å skifte navn på alle plasser jeg skulle være medlem, kredittkort osv... noen som vet hvordan dette fungerer? Lenke til kommentar
nls Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 navneskifte er navneskifte. altså nei, du må nok velge Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Du kan bruke ditt gamle navn som mellomnavn/navn nummer to. Dvs: Heter du i dag Roy til fornavn, kan du f.eks ta navnet Tore Roy, og bruke Tore til vanlig, og ha Roy på kortene dine i overgangsperioden.. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg la til et navn. Så jeg har ikke endret på steder jeg er medlem og slikt. Alt kommer frem i posten uansett, så lenge ett av navnene er der. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 oki, da vet jeg det, da må jeg stikke innom hjemkommunen for å fikse navnet mitt, er noe begrensinger hvor langt navn kan være? fant ikke noe sted... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå