Reeve Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Hei Jeg kom over Zoom Player og likte det veldig godt pga. bedre bildekvalitet enn MPC og VLC etter min mening, men har et problem. Min HDTV kjører 1360x768, og det er jo ytterst får videofiler som kommer i akkurat den oppløsningen. Det nærmeste er jo 720p. Dette er ikke noe problem med andre videoavspillere, men jeg merker at Zoom Player oppskalerer bildet veldig dårlig. For eksempel så virker det som det bare tar tilfeldige vertikale og horisontale linjer og kopierer dem og legger dem ved siden av den orginale, med et par normale uforandrde piksler mellom, før den gjør det samme igjen. Det som er dumt med dette er at man kan se det lett, sepsiellt hvis man ser rette ting som går diagonalt i videoen. Da ser man at kanten er veldig hakkete. Dette er noe jeg ikke har i noen av de andre videospillerne mine, men bortsett fra dette, så liker jeg Zoom Player bedre, så derfor lurer jeg på om noen her vet en mtåe å få "skikkelig" oppskalering/zoom i Zoom Player. Takker for alle svar Endret 16. februar 2008 av _Zeke 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå