torry Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hei, jeg installerte Gamespy for å se om jeg klarte å få spilt BF over nettet. Det klarte jeg ikke, det står 'connecting to server...' og noe jeg antar er en IP-adresse, men så kommer jeg ikke lenger. Noen som vet hva som er galt? I tillegg finner ikke Vietcong demoen min servere etter at jeg installerte Gamespy. Gamespy gikk over harddisken min etter installasjon og fant alle spillene mine. Har den endret noe som gjør at jeg ikke får spilt? PS Jeg har reinstallert Vietcong Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Har ikke opplevd dette, prøv TheAllSeingEye (det altseende øye) liker den bedre , (har ikke betalt for gamespy derfor, den er den beste demoen) Lenke til kommentar
Tor Ole Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Er den en crack`a versjon av BF? Har sjøl prøvd å spille over inernett gjennom slike sider, som regel hvis det er crack`a pleier det ikke å gå an å spille, men jeg kan jo ta feil Lenke til kommentar
Infidel Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 for å si det sånn....GS Arcade er noe svineri. Med omtrent hvert eneste spill jeg har prøvd å spille online ved hjelp av det så har ting går rett til helvete. Enten så finner ikke programmet servere, og viss den finner kan du ta deg faen på at du ikke klarer å connecte, eller at serveren er full(selv om det stod 7/16), og uansett forsvinner ALLE serverene viss du refresher. Har faktisk klart å connecte totalt 6 ganger på minst 300 forsøk ved hjelp av Arcade. Nei, skaff heller ASE, det er et program som funker omtrent 100% av tiden. Typisk: teste et spill i GSA, får melding at en ikke kan connecte, så fyre opp ASE og prøve NØYAKTIG samme server, og det går glatt som en barnerompe. Dagen tips: slett GSA, om nødvendig formater for å fjerne enhver rest av djevelens programvare. Så stikker du på http://www.udpsoft.com/eye/ og laster ned ASE. Viss du liker det så registrer, god programmering skal belønnes.... og crackede versjoner av BF går fint ann så lenge serveren støtter det, og det er det en del som gjør.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå