zlav Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 hvordan?,skal jeg bare klyppe av kontakten og koble ledningen i en ledig molex fra psu eller ,har kjøpt rele kit fra microplex (swiftech) eneste som var der men skjønner ikke hvordan jeg skal koble den i psu noen som har gjort det? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Du skal kutte av støpselet fra pumpe, deretter skru du fast ledningene der de skal være. Molex til 12v fra PSU. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hvis du ikke har peiling på reeler eller i det hele tatt elektro.. bør du nok ikke gjøre dette alene.. Kan hende du blåser hele psu'n osv... Men det er jo molex kontakt på reele kitet... det skulle ikke være så vanskelig. Bare å gjøre som LasseAndreK sa ! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg har oversendt installasjonguiden til AMD her om dagen, men hvis andre pusler med det samme, så kan man laste den ned her: http://www.swiftnets.com/products/h20kits_...stall_guide.pdf Lenke til kommentar
zlav Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 den sier da ikke hvordan og koble den i psu? Lenke til kommentar
pinpoint Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 du skal ikke koble den i psu. Du skal kutte av støpslet på kontakten til pumpa og feste hver farge av ledningene på hver sin plass slik som vist på tegningen du fikk med relèkiten fra microplex. Dvs: Blå i "N" og gul/grønn i "E" på A/C socketen. Den brune ledninga skrur du fast i "COM", så plugger du bare relay`en med medfølgende kontakt til strømforsyninga og alt er i boks. u see? Lenke til kommentar
pinpoint Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 virker som du ikke forstår hvordan relè`en fungerer. fant denne..les denne så forstår du http://www.themodfathers.com/article.php?58.0 Lenke til kommentar
zlav Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 slik som jeg har forstått kan man bruke det på 2 måter... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Nå har du fått en PM med 6 punkter. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Hvor i norge bor du...? Hvis du bor i oslo eller i nærheten kan jeg evt komme og hjelpe deg... måten det fungerer på er jo bare det at strømmen til pumpa passerer gjennom rele'et istedet for å gå rett til pumpa... det er jo en gjennomgående kobling.... +12V er bare for å få rele'et til å slå inn så at det blir kontakt inn i rele'et... Dvs det at pc systemet ditt er med på og styre om pumpa skal gå eller ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå