Gå til innhold

Bare trøbbel!!!!!

hollywood

Anbefalte innlegg

Klikker for meg snart! :lol: Kjøpte inn deler som jeg skulle bygge 2 pc'er av.

Fikk ihop den ene men ikke den andre. Har et Chieftec kabinett m 340W strømforsyning, Asus a7v333-x HK, Pc2700256mb, GF3Ti200 SK, XP1700, Matrox40GB, Global Win vifte (et el.annet). Når jeg skulle starte dette skrapet ville den nesten ikke kjøre i d hele tatt. Gikk alt ifra 5 sek til 1 min. før den slo seg av. Fikk ikke gjort noen ting i BIOS heller. Slo seg av for hver gang jeg skulle justere et eller annet. Demonterte den andre pc'en slik at jg kunne prøve med flere ulike deler. Prøvde så og si alt utenom vifta (ram, kabler, u kabler, HD, SK, CPU, osv.) Trodde at feilen var i HK og returnerte den til komplett. De mente den var uten feil og fikk skrapet tilbake. Prøvde igjen, men samme probl. Prøvde akk. nå med XP2100 og Glacialtech vifte og maskinen fungerer faktisk. Skulle installere winXP, men når windows skulle starte opp under installeringen står den bare og "henger". Kommer ikke videre(like etter alle drivere og slikt er henta inn). Har prøvd med win2000 også men samme probl. der og. Hjeelp! Kan det være en liten filleting i BIOS?? Har oppgradert den, gjort en reset av CMOS osv. Er helt tom for ideer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...