Mr.Hassan Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Hei Han2solo! Eg lurer på om du trur at det er sansynleg at Laila leser dette innlegget?Om du vil seie kva du meiner til Laila kan du gå inn på gamer.no og finne informasjon om korleis du kan kontakte ho. Elles så vil eg oppforde deg til å være saklig når du hendvender deg til ho.Vist ikkje vil det bare svekke din/vår sak.Og det er ikkje ønskelig fra mi side i allefall :wink: Lenke til kommentar
Han2Solo Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Hei! Joda, dette innlegget er sendt på mail til Laila, ikke at jeg tror det er større sjans for at hun leser det da, men vi kan jo håpe at hun plages med store mengder mail!! :smile:) Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg fikk en kompis til å lage et script som sender en ti-femten mail i minuttet til vår kjære laila. Det skulle føre til at hun hvertfall får så mange mail at hun forstår poenget. addøk gej. Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 hehe... DrErling. Skulle kritisere din barnslige oppførsel til jeg leste det som stod nederst :smile: Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Quote: On 2002-01-09 11:33, DrErling skrev:Jeg fikk en kompis til å lage et script som sender en ti-femten mail i minuttet til vår kjære laila.Det skulle føre til at hun hvertfall får så mange mail at hun forstår poenget. Gjorde du seriøst det? Tror du det hjelper? Syns det er trist hvis du har fått utført en slik handling. Det stod i VG i dag at Dåvøy de siste dagene har fått en mengde epost relatert til dette. Og et fåtall av dem var visstnok seriøse og saklige. Det blir sett på som spam, og blir da heller ikke lest. Meningsløst. Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Hehe Tor-Steinar... viss du leser nederst står det: addøk gej. Jeg kødda :smile: Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Tor-Steinar: Nederst i meldingen står det addøk gej. Dette er "jeg kødda" baklengs. Det var en spøk :smile: Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Aha, en liten IQ test. Leser normalt sett ikke baklengs skjønner dere. :smile: Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 ...vatskob revh rette emoH rekkyrt erab nam ,åsså sgnelkab evirks å tleknetird re teD .gej røjeg teD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå