CrackaBoi Skrevet 26. september 2001 Del Skrevet 26. september 2001 Jeg tenker på å bytte ut mitt gamle Creative DTT2500 med noe som dunker litt mer. Jeg bruker hovedsakelig PC-en til spilling og musikk (MP3). Er det lurt å kjøpe en pakke a la dette: http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...1&GrpID=10&s=pl +sub + forsterker, eller blir det bare dritdyrt? Kan jeg like gjerne bare kjøpe klipsch pro media 4.1? Hva anbefaler dere av lydanlegg som er heavy men ikke koster skinnet? Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 26. september 2001 Del Skrevet 26. september 2001 Jeg har sb live! Player 5.1 og Creative Cambridge soundworks 4point surround fps1500 og jeg synest det gir god lyd og brukbar trøkk om du ikke skal legge for mye penger i det Lykke til! Lenke til kommentar
Stone Skrevet 26. september 2001 Del Skrevet 26. september 2001 3dsoundsurge.com er plassen for 3d lyd!! Billig og bra? Abit sine lydsystemer! Antec har visst også gode systemer! Bedre kvalitet? Videologic sine systemer! Vet at Startit.no har et begrenset opplag til god pris! Klipsch Promedia 4,1 eller 5,1 ruler tungt men de koster likeså :wink: Det beste er å lytte selv, vi har alle forskjellig smak! Stein-O Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Kjøp Technics SA-DX750 reciever (DD, 5x80w) og f.eks Hollywood MK2 (som du satte opp). Totalt = 4500ca + porto (fra webshop). Den derre DTT2500 kostet vel sikkert over 2000,- når du kjøpte det (hvis du kjøpte det nytt) og siden du vil ha mer trøkk, så går jeg utfra at du kommer til å satse enda litt mer penger i det. Gladnyheten er jo at du får komplett hjemmekinopakke. :smile: Lenke til kommentar
Savage Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 gi beskjed hvis du skal selge høyttalerne dine... Lenke til kommentar
AYHJA-eier Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 Bruker en Yamaha forsterker med et par AudioPro Blue Diamond (gulvstående høyttalere med aktiv 10"sub) på. Har ALDRI hørt bedre lyd på PC! ...men dette koster flesk; 13000 for høyttalerene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå