jultomten Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Hei der ute.... Jeg går på marevan og får også forskellige råd om alkohol om jeg spør.... (veldig forvirrende!!) Jeg har tenkt meg på et lite lag på fredag og på en festlig bursdagsfeiring på lørdag. Hvis inr er som den skal (2.5) før helga,er det da farlig å drikke i helga? Jeg drikker pga dette veldig sjeldent,men til helga blir det nok en del...... Hei! Gammel tråd, men jeg er fortsatt her og enig med mine tidligere innlegg! Kos deg til helgen. Hvis du vil være helt sikker kan du gjerne be om en INR-kontoll i begynnelsen av neste uke. Mvh Jultomten Lenke til kommentar
Lindapinda76 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Hei der ute.... Jeg går på marevan og får også forskellige råd om alkohol om jeg spør.... (veldig forvirrende!!) Jeg har tenkt meg på et lite lag på fredag og på en festlig bursdagsfeiring på lørdag. Hvis inr er som den skal (2.5) før helga,er det da farlig å drikke i helga? Jeg drikker pga dette veldig sjeldent,men til helga blir det nok en del...... Hei! Gammel tråd, men jeg er fortsatt her og enig med mine tidligere innlegg! Kos deg til helgen. Hvis du vil være helt sikker kan du gjerne be om en INR-kontoll i begynnelsen av neste uke. Mvh Jultomten Takk for svaret jultomten Og god helg til deg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå