askeladden2004 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Jeg har kjøpt meg et Skype hodesett: Product SKU: STX-5091 Produktnavn: ISS FREETALK� Wireless USB Stereo Headset. Jeg får imidlertid ingen lyd fra mikrofonen. Har sjekket at innstillinger er korrekt. Min bærbare LG; Windows Vista business, norsk versjon, Intel core duo, 1,83 GHz, innstiller etter USB lydkort (Avnera Audio Device), men ingen lyd fra meg til den jeg snakker med på Skype messenger eller andre messengers. Jeg hører lyd, men vedkommende i den andre enden hører ingenting. Hodesettet er ladet og koblet til som trådløs. Har forsøkt mot flere andre parter og også Skype testanrop. Ingen lyd ut! Jeg har sjekket at driver er innstallert osv. Noen med tilsvarende problemer? http://accessories.skype.com/servlet/Contr...ductID=82967000 Endret 16. februar 2008 av askeladden2004 Caps i emnetittel. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå