Muse Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Som tittelen sier. Jeg har et spørsmål angående Office Excel 2007. Akkurat nå på skolen lærer vi oss om Excel. Jeg har min pc, og de andre bruker skolepcene. Det som er forskjellet er at de andre har Excel 2003, mens jeg har 2007 versjonen. Læreren sa at når vi har prøve med Excel, så må vi trøkke på en knapp, slik at alle formler som er brukt dukker opp. Det kunne man printe ut. Jeg tror snarveien var CTRL+H eller noe slikt. Jeg prøvde det, men ingenting skjedde. Jeg har prøvd å se gjennom programmet, men finner ingenting av det. Har noen her peiling på hvordan jeg bringer denne opp? Må ha svar før mandagen, før da er det prøve! Takker på forhånd! Endret 16. februar 2008 av Muse Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Formler -> Vis formler? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) snarveien er ctrl+j ^^ edit: har 2007 selv og det funka ikk når jeg prøvde.. Endret 15. februar 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 I engelsk versjon er det Ctrl+Skift+` Lenke til kommentar
Muse Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Ah, takker for hurtige svar! Det er nok kjeklulf som har helt rett her. Igjen, tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå