Gå til innhold

Nytt design til webside ønskes

Anbefalte innlegg

Det har vært mye frem og tilbake med dette, men nå har jeg funnet ut at jeg må ha nytt design til siden min, ellers blir jeg rett og slett gal :whistle: Finner bare ikke noe som passer. Har prøvd litt selv, men er nok ikke dyktig nok til å gjøre noe bra, så det jeg ønsker er en totalrenovasjon av siden. Ikke noe lignende. Designet må være pent, oversiktelig og behagelig for øynene.

Se link for nåværende design.

Om noen vil hjelpe til å støtte en voksende side, og et stort prosjekt gratis ved å gjøre dette, blir jeg/vi veldig glade, men jeg skjønner at dette kan bli krevende, så en eller annen form for betaling skal vi nok bli enige om, uten tvil.

Kom gjerne med forslag og utkast. Du må kunne nok til å kode designet til siden også. Dette er jeg ikke flink nok til selv. Eller kanskje noen andre vil ta den biten?

Jeg setter i alle fall utrolig stor pris på alle bidrag. Her er det fantasien som gjelder. Når det kommer til farger er det også litt fritt frem. Foreløpig har vi kun brukt blått og lignende farger, men annet kan også bli bra :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...